tisdag 26 juni 2012

Jennie inspirerar!

Hundpussar är inte min favorit, gillar tanken bakom, men önskar att han kunde ge mig en stor bamsekram istället.

Börjar alla fina papper du fått i kittet ta slut? Misströsta ej! Många av de LO:s som jag är mest nöjd med har kommit till av spillbitar.


Min tanke från början var att göra egna vimplar. Innan jag klippte och chalkade sprayade jag med lite svart mist, det gav en härlig effekt. Resultatet blev inte som jag ville så jag använde istället "resterna", fäste några med 3d-kuddar över få att få det att se ut som om de hänger på tråden. 





October afternoons bokstäver hänger med, och lär göra ett tag till, Bra med "rätt" bokstäver och i en härlig färgkombo och stil som funkar till det stuket jag gillar.


Jag kan inte riktigt fatta att Juni redan är slut! Som tur är har jag en del gott kvar från Juni-kittet att pyssla med tills ett nytt kitt dimper ner i lådan såklart... 


För mer inspiration av mig titta gärna förbi i min terapihörna.


Tack för titten, tack LYHK för uppdraget, jag hoppas verkligen att det har inspirerat! 


Kram J*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Design av Sockergrynet.se