tisdag 5 juni 2012

Jennie inspirerar

Precis som tidigare blev jag inte besviken när jag (äntligen) slitit upp paketet med Juni-kittet i, den vanliga kill-i-fingrarna-känslan infann sig omedelbart och kunde inte snabbt nog komma fram till skrivbordet! Pga tidigare erfarenheter har jag lovat mig själv att aldrig mer slita upp det i hissen på väg upp..



Lite otippat blev det en LO med ljusblå och ljusrosa toner, mindre otippat är att en skvätt av svart mist slank in.
Trästruktur blev bakgrunden och det fantastiska papperet fråPink Paislee klippte jag ut den coola kunga-fågeln och andra fina detaljer ur.

Alpha stickers från october afternoon fick lite cracklepaint på sig.
Crate paper stickers ovanpå randig washitejp (eget förråd)

Hur fantastiskt snygga var inte stickersna från Jillibean Soup!? 
och dia-ramen.. dog en smula. Kärlek vid första ögonkastet!
Lite 3d-lack på hjärtat för lite extra effekt.

Håll ögon öppna, snart kommer mer inspiration från mig+LYHK

XoXo!♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Design av Sockergrynet.se