fredag 8 juni 2012

Jennie inspirerar

Grattiskort är alltid bra att ha ett par extra hemma. 
Jag har massor av kusiner, alla (utom en) är killar och det känns som om det är mins en varje år som tar studenten.
I år ska jag försöka att inte ge bort så "tradionella" studentkort. Inget blått eller gult, inga studenthattar och inte använda mina klassiska studentstämplar.


Något jag minns solklart från min student var att alla var så glada, det märktes verkligen i luften att alla kände att det var "deras dag"


Jag struntade i allt vad genus-tänk hette och körde loss på svart och skitigt för att få en, vad vi har kommit att kalla en grabbig känsla. För mig är fjärilar typiskt somrigt, romantisk och flickigt och väger därför upp allt det grabbiga.

Hoppas att det har inspirerat! 
Mer skapat av Juni-kitten och mig dyker snart upp här i bloggen igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Design av Sockergrynet.se