tisdag 18 oktober 2011

Månadens Gäst Skapar

Asil/Lisa har skapat en helt underbar layout med oktoberkitet.



Dette arket fra Lilybee Design (Stationary Oatmeal) var en umiddelbar
favoritt i kitet jeg fikk! Åh, ideene bare strømmet på! Jeg valgte et
lite passbilde til arket og kuttet det i lettersize for at dets kulle
passe bedre med matten jeg hadde tenkt bak. For å myke opp hele
inntrykket brukte jeg en punch fra Martha Stewart (Doilie punch) på
begge sider. Bildet ble montert på et av ATC-kortene (7 Gypsies). Jeg
er glad i å stemple datoen på mine layouter, så det måtte til på denne
også. Men så var det disse beltespennene da.. såå stilige! Så en av de
måtte også på! Og så enkelt med et bånd gjennom da gitt! Alfabetet
Autumn Press Cardstock Stickers (Studio Calico) passet perfekt på
båndet og vips – nok en clean & simple layout!

Kika in senare för fler underbara alster med oktoberkitet.

1 kommentar:

  1. Snygg och enkel! Spännet var helläckert och gjorde massor för layoutens helhet!

    SvaraRadera

 
Design av Sockergrynet.se