måndag 24 oktober 2011

Asil inspirerar




Jeg begynte med den brune kartongen fra kitet og sprayet med min hvite
Mr Huey's mist. Det lille passbildet limet jeg på en av de fine
kortlommene som fulgte med i kitet - jeg elsker dem! Jeg bruker
datostemplet mitt hele tiden, og det passet jo perfekt med et av
klistremerkene fra Crate. Det runde klistremerket jeg valgte klippet
jeg i to og limte det fast på tagen jeg stemplet datoen på. Lommen
skjuler journaligen på denne layouten. Flere klistremerker ved siden
av, lag på lag er gøy! Så har jeg pyntet med ulike blomster (Prima),
før jeg limte på tittelen (Autumn Press Cardstock Stickers fra Studio
Calico).

//Lisa



3 kommentarer:

  1. i LOVE this page! the centred cluster and the misting sit perfectly on the darker background x

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! Det var verkligen en inspirerande layout!

    SvaraRadera
  3. Denne var veldig inspirerende! Elsker de små detaljene, det er du god på Lisa!

    SvaraRadera

 
Design av Sockergrynet.se