söndag 16 oktober 2011

Månadens Gäst skapar

Månadens gäst Asil/Lisa har skapat denna underbara layout och kort med Oktoberkitet.



Jeg klarte ikke bestemme meg for hvilken siden jeg ville bruke av
Lilybee-arket (Harvest Market Peach Crisp), så da måtte det bli begge.
Bildet jeg hadde bestemt meg for å bruke er ganske røft, ute av fokus
og fargesterkt, så jeg fant ut at jeg ville ha masse rive-kanter på
layouten. Resultatet ble å lime sammen strimler, annen hver side av
mønsterarket, på kraft kartong. Bildet ble montert på en matte av
kraft kartong med en av de stilige konvolutt-kortene fra kitet under.
Enkle hvite bokstaver fra American Crafts (Fantastic Foam Letter
Stickers) sammen med håndskrevet annen del av tittelen ble løsningen
på en veldig clean & simple layout. Og siden jeg aldri klarer å stoppe
mens leken er god, måtte jeg legge til noen små hvite prikker her og
der også! :D

Stor stas å se Crate-stickers i kitet – jeg elsker dem! Så da jeg
hadde en liten bit igjen av Stationary Oatmeal (Lilybee design), sto
stickersarket (Farmhouse Collection Sticker) klart! Selve kortet er
laget av den grønne kartongen fra kitet som bakgrunn. Veldig enkelt,
men budskapet på stickersen er mer enn nok! Herlig!
Mer inspirerande alster kommer inom kort!

1 kommentar:

 
Design av Sockergrynet.se