fredag 18 februari 2011

En sista!!

Här har jag skapat en layout med en av de första bilderna jag tog med nya telefonen.

Det är ju såhär vi ofta ser dem... Liksom lite ovanifrån.

Jag gillar verkligen prickigt och det här turkosa pappret var ju helt underbart!

Men så ville jag att det svarta skulle få framträda och har därför målat den "bruna" metallen med gesso som jag sen slipat lite får att få ett nött utseende. Av rosenbandet har jag "norpat" lite enstaka blommor och dekorerat med för att få enhet i dekorationerna.

De stämplade ramarna bakom fotot har jag gjort lite slarvigt för att de mer ska smälta in.


Hoppas ni precis som jag får en underbar pysselstund med kitet ♥

Kram Karin

2 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig layout! Och så mycket fantastisk inspiration du har gett, Karin! Härligt att kunna kika in och se nya alster ofta här! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Wow this is really nice!! Gorgeous Layout!

    Greetings Hilde

    SvaraRadera

 
Design av Sockergrynet.se