onsdag 28 november 2012

Om det ändå vore ljust någon gång

så skulle det ju underlätta fotograferandet en aning (och med ljust menar jag - inte regn, jag har inga större illusioner av ljuset i Umeå i slutet av november ;). Nåja, här kommer ett par tags jag gjort med material från Novemberpaketet. De små granarna gillar jag verkligen!



Jag har använt en gammal clear stamp med snöflingemotiv av oklart ursprung, och de vita, stora bokstäverna är thickers som legat i bokstavshögen sedan, eh, anno datsumal, för att dölja dammet dock glaserade med 3D-lack ;) Färgerna är distress pads i faded jeans, och så lite pine needles för bakgrunden (för att ge någon slags illusion av norrsken). Träden är också färgade med pine needles och moss green (?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Design av Sockergrynet.se