torsdag 25 oktober 2012

Marja inspirerar!

Det var ju Marja som plockade ihop det underbara Oktoberkitet och självklart har hon även skapat en del med det! Här kommer en layout från henne.




I höstas var jag och mina döttrar i London. Värsta resan kan man lugnt säga! Shopping, utställningar och massor av god mat. På fotot funderar Anina lite utanför Tate Modern. Jag har använt material från det fina oktoberkitet samt en biljett från en utställning och en etikett (tyghjärtat) från ett plagg. Jag gjorde en JÄTTEstor halv. veckad blomma och satte en liten ovanpå. Jag tycker det är skoj med lite höjd på layouterna men det är inte riktigt lika skoj sedan, när de skall in i ett album...

1 kommentar:

  1. Supersnyggt! Du slutar aldrig att imponera med dina alster! Heja!

    SvaraRadera

 
Design av Sockergrynet.se