tisdag 2 oktober 2012

Månadens gäst - Hanna/Fnyz



Hejhej nu har det äntligen blivit dags för mig att presentera mig lite här i LYHKs blogg. Jag blev superglad när jag fick ett mail från Marie där hon undrade om jag ville inspirera er med Oktobers underbara kit!

För er som inte vet vem jag är så heter jag Hanna-Marie Larsson men kallas ofta i scrapsammanhang för Fnyz. Jag har scrappat sedan April 2006 då jag precis fått min första dotter, sen dess har det blivit många hundra layouter, kort, minialbum m.m.

Jag bor i Bollnäs med min sambo och våra tre barn, Matilda, Edit och Gösta så det blir mest layouter med foton på mina barn men ibland smyger det sig in något annat motiv också. Förutom scrappingen så är fotograferandet min största hobby och de två intresserna kompletterar ju varandra helt perfekt.

Jag scrappar mestadels layouter men då och då blir det något kort eller nått altered projekt. Min stil är ganska färgglad och gärna på vitt cardstock eller med mönsterpapper som grund, favoritdekoration just nu är stickers och halvpärlor men washitape står också högt på listan.

Så det var en liten presentation och nu hoppas jag ni ska gilla det jag gjort med oktoberkitet.

//Hanna/Fnyz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Design av Sockergrynet.se