söndag 3 oktober 2010

Mer från Miss Mian

Tyckte dessa papper från Teresa Collins passade så bra till ett bröllopsfoto. Blev inspirerad av klockan och lade därför till en egen klocka. Gillade verklgien de småsmå bokstäverna som var med i kitet. De var pilliga att sätta dit med de är väldigt användbara. Jag mistade också och satte på ett par blommor.

Tyckte att bilpapprena passade så bra till fotot där Smilla kör elbil på Öland.
Jag har dessutom använd flera av stickersen som var med i kitet.
Bokstäverna hade jag i mina egna gömmor.


Påminner också om jubileeumstävlingen!

5 kommentarer:

  1. Så fina layouter! Jag gillar att Miss Mian använt sig av stickersarket, jag tycker fta att sådana är svåra att få med.

    SvaraRadera
  2. Vilka härligt glada LO:er!Tut tut är min favorit.

    SvaraRadera
  3. Tack Ami och Pysselfröken. Själv älskar jag stickersark, skulle kunna vräka på allt på en LO! :)

    SvaraRadera
  4. Supersnygga layouter!! Älskar bil-LOn. Man blir så glad av den.

    SvaraRadera

 
Design av Sockergrynet.se