lördag 23 oktober 2010

Månadens Gäst November - Tette

Bara för att spä på Er längtan och nyfikenhet efter Novemberkitet presenterar Vi redan nu månadens gästdesigner för November - Theresa/Tette.

Och redan nu får Ni alltså en föraning om vad som finns i kitet genom Tettes underbara layout:


Såhär skriver Tette själv om sitt alster:

"Vilka härliga färger detta var! Jag som älskar rött och grönt, ledger papper, prickigt och mönstrat - det här var verkligen ett kit i min smak. På denna layout har jag blandat 4 olika mönstrade papper, raspat dem och sytt fast dem på en CS. Jag använde ett utav de härliga bingokorten och under det satte jag en kartong från en gammal blomförpackning från Prima - det blev en perfekt färgmatchning. Kitets bokstäver är verkligen användbara och här lät jag de bilda rubriken på layouten.


Till sist, jag tycker om stickers med olika texter och utrop och här passade de verkligen bra in. Jag bytte även ut knappen som satt på blomman mot en stickers - en rolig liten detalj!"

Mer från Tette kommer senare, och naturligtvis kommer snart en bild med hela kitinnehållet!





4 kommentarer:

  1. Härligt LO. Jag lser som vanligt fram emot att få hem nästa kitt.

    SvaraRadera
  2. Underbar layout och vilken härlig gästis!!!!

    SvaraRadera
  3. Vilken helt underbar layout och såklart en mycket passande gäst-DT till detta underbara kit!

    SvaraRadera

 
Design av Sockergrynet.se